Política de reservas Preguntas freqüents

Per veure la nostra política de reserva d'Aravaca feu clic aquíclic aquí.


1. Les reserves de classes poden fer-se des de l’aplicació mòbil a partir de les 8 del matí amb 9 dies d’antelació, o amb 8 dies d’antelació si es fan a la recepció del club, ja sigui en persona o per telèfon.

P. ¿Com puc registrar-me per fer les reserves online?

R. Has de registrar-te a l’Àrea de Socis. Visita www.davidlloyd.es per registrar-te i iniciar sessió. Una vegada entris a la teva Àrea de Socis trobaràs un enllaç per descarregar el sistema de reserves on-line.

P. ¿Com puc accedir a l’aplicació mòbil?

R. La primera vegada que obris l’aplicació et demanarà el teu nom d’usuari i contrasenya, aquestes dades són les mateixes que es generen quan et registres a l’Àrea de Socis de la pàgina web, així que és el primer que hauries de fer.

P. ¿Els 8 o 9 dies d’antelació inclouen el dia que fas la reserva?

R. Pots fer la reservar per d’aquí 8 o 9 dies des del primer dia en curs; es a dir, si estiguessis fent la reserva un dilluns, podries reservar per al dimecres de la setmana següent si ho fas online o per dimarts si ho fas a través de recepció.

P. ¿Per què tenen dret a un dia extra les persones que fan la reserva online?

R. Volem fomentar que els socis facin les reserves online per poder millorar el procés de reserva i agilitzar el servei a la recepció.

P. ¿No tinc accés a internet, com puc reservar amb 9 dies d’antelació?

R. La majoria dels nostres clubs tenen disponibles als salons socials ordinadors amb connexió a internet. Consulta un membre del nostre equip i estarà encantat d’ajudar-te amb el registre a l’Àrea de Socis per què puguis fer la teva reserva.

2. Les reserves de les pistes de tennis i pàdel poden realitzar-se des de l’aplicació mòbil a partir de les 8 del matí amb 9 dies d’antelació, o amb 8 dies d’antelació si es fan a la recepció del club, ja sigui en persona o per telèfon.

P. ¿És necessari ser soci Full per reservar una pista de tennis o pàdel?

R. Si, només poden reservar pistes o ser jugadors addicionals els socis Full.

P. ¿Si soc soci Fitness i vull provar el tennis o el pàdel, què hauria de fer?

R. Pots preguntat a la recepció per a valorar les opcions disponibles.

3. Tots els cursos estan disponibles una vegada s’obre el període d’inscripció a excepció del programa de tennis All Stars, que està subjecte a un període de Reserva Prioritària.

P. ¿Amb quanta antelació em puc inscriure a un curs?

R. Dependrà del període d’inscripció de cada activitat. Informarem amb antelació de les dates d’inscripció per què puguis apuntar-te.

P. ¿Què és un període de Reserva Prioritària?

R. La inscripció als cursos de tennis All Stars està subjecta a un període de Reserva Prioritària; un espai de temps exclusivament per què els nens que ja estan apuntats renovin la subscripció per l’any vinent. Després d’aquest període s’obrirà la inscripció pels altres nens. Aquestes dates es publicaran al club.

P. ¿El meu fill/a pot apuntar-se als cursos de tennis o pàdel All Stars encara que no tingui la quota Full?

R. Si. Volem que tots els nens s’animin a participar a totes les activitats dels club, així que tots es consideren socis Full.

4. Si hi ha disponibilitat el mateix dia, els socis Fitness poden reservar classes i els socis Full poden reservar classes i pistes en qualsevol club David Lloyd*?

P. ¿Estan inclosos els clubs fora d’Espanya?

R. Si, la teva inscripció et permet l’accés i la reserva el mateix dia per a tots els clubs a excepció dels David Lloyd Hampton, Brussel·les i els clubs Harbour al Regne Unit.

5. Els socis Vantage Fitness poden reservar classes i els socis Vantage Full poden reservar classes i pistes a qualsevol club David Lloyd* amb 9 dies d’antelació si ho fan online o amb 8 dies d’antelació a través de la recepció.

P. ¿Què és un soci Vantage?

R. Vantage és una categoria de soci que inclou entre els seus beneficis el dret a realitzar reserves anticipades a altres clubs.

P. ¿Com puc fer-me soci Vantage?

R. Pregunta a la recepció per fer el canvi de quota.

* A excepció dels clubs Harbour, David Lloyd Hampton i Brussel·les.

6. L’horari en què pots fer la reserva anticipada dependrà de la teva tarifa.

P. ¿Fins quan puc fer una reserva si soc soci amb tarifa Vall?

R. L’hora límit per efectuar la reserva és l’última hora en què la teva quota et permet entrar al club. Per exemple, si la teva última hora d’entrada és a les 12 del migdia entre setmana, l’hora d’inici de l’activitat reservada haurà de ser anterior a les 12h.

P. ¿Quina és la primera hora en què puc fer una reserva si són soci amb tarifa Vall?

R. La primera hora per efectuar una reserva és la primera hora en què la teva quota et permet entrar al club. Per exemple, si la teva hora d’entrada és a les 5 de la tarda els caps de setmana, la primera reserva seria per les 5 de la tarda. Entre setmana, serà l’hora d’apertura del club.

P. ¿El meu fill pot participar a les activitats DL Kids o a sessions All Stars que tenen lloc en hores punta si jo sóc soci amb tarifa Vall?

R. Els nens no tenen restriccions en els drets de reserva i utilització de les instal·lacions i, per tant, pots acompanyar al teu fill, supervisar-lo i signar el seu registre d’entrada i sortida de les activitats. Això no et permetrà utilitzar les instal·lacions.

P. ¿Puc reservar una classe o una pista en hora punta si soc soci amb tarifa Vall i entro al club abans de les 12 del migdia?

R. No. No podràs reservar classes en hores punta. Si vols reservar en hores punta hauràs de canviar la teva quota. Per a més informació pregunta a la recepció.

7. El temps de reserva de pistes de tennis per partits individuals és de 60 minuts, i per dobles es permeten reserves de 60 o 90 minuts. Les pistes de pàdel es poden reservar durant 30 minuts per individuals i 60 minuts per dobles.

P. ¿Per què hi ha diferència entre individuals i dobles?

R. Per les característiques del joc. Com hi ha més jugadors a la pista, ampliem la duració de la reserva per què puguin gaudir de més temps de joc.

8. Els socis poden fer una reserva anticipada per esport i dia. Si hi ha disponibilitat, es poden fer reserves addicionals amb 24 hores d’antelació respecte l’inici de la reserva.

P. ¿Per què puc fer només una reserva anticipada per dia?

R. El nostre objectiu és permetre que més socis puguin practicar esport amb una major freqüència, reduir al mínim el temps perdut de pista i maximitzar el número de possibles reserves diàries.

9. Per reservar, es necessiten els noms de tots els jugadors. Si els noms dels jugadors no estan disponibles al moment d’efectuar la reserva, la reserva només serà provisional. Per confirmar la reserva de la pista, s’han de facilitar els noms dels jugadors 24 hores abans de l’hora d’inici de la pista reservada o, en cas contrari, s’anul·larà. Es poden modificar els noms dels jugadors en qualsevol moment abans de l’hora d’inici de la reserva.

P. ¿Per què són necessaris els noms dels jugadors?

R. Per diversos motius. És important que sàpigues que volem seguir la normativa i assegurar-nos que només juguen socis Full. També necessitem assignar el temps correcte de joc. Saber qui es troba a la pista a cada moment és important per la planificació i comunicació.

P. ¿Què passa si no conec els noms complets o els cognoms?

R. Hauràs de preguntar als socis amb qui jugaràs.

P. ¿Com puc fer una recerca de socis?

R. Hi haurà una funció de recerca que et permetrà buscar per nom, cognoms o número de soci.

P. ¿Què passa si no sé els noms quan faci la reserva?

R. La reserva tindrà caràcter provisional fins que es facilitin els noms. Has de fer-ho al menys 24 hores abans de l’hora d’inici de la reserva o es perdrà. Si passa això, et farem arribar un correu electrònic perquè puguis fer una nova reserva.

P. ¿Què passa si canvien els jugadors?

R. Hauràs de canviar els noms online o comunicar-ho a la recepció abans de l’inici de la reserva.

P. ¿Fins quan puc afegir o canviar noms?

R. Fins l’hora d’inici de la reserva.

P. ¿Què passa si vull canviar un partit d’individuals a dobles o viceversa, puc afegir o esborrar noms? Què passarà amb el temps assignat al partit?

R. Hauràs de cancel·lar la reserva i fer-ne una de nova.

10. Es poden reservar pistes per classes de tennis particulars, tant a la recepció com a través de l’entrenador.

11. Pots reservar pistes o classes en nom de qualsevol persona inclosa al teu compte de soci.

P. ¿Puc fer una reserva a la recepció per a un amic?

R. Només pots fer reserves al teu nom o per a qualsevol altre soci que estigui dins el teu compte. El teu amic haurà de fer la seva pròpia reserva.

12. Les reserves per socis menors de 14 anys només les podran fer els socis adults (pares o tutors). Qualsevol adult inscrit al mateix compte que el menor pot fer la reserva.

P. ¿Què passa si l’adult no és soci Full?

R. No passa res. Només estan fent la reserva en nom del menor de 14 anys.

P. ¿Què passa si el nen que reserva vol jugar amb el seu pare, que no és soci Full?

R. Encara que el pare pot reservar la pista en nom del nen i incloure el nom d’altre soci Full o menor de 14 anys com a jugador addicional, ell no podrà jugar si no es canvia la quota a soci Full.

13. Algunes classes tenen restriccions d’edat. Els socis menor de 14 anys només poden reservar les classes adequades a la seva edat.

P. ¿Quina és l’edat mínima per assistir a Activitats Dirigides d’adults?

R. La majoria de les nostres classes són obertes a majors de 14 anys, tot i que recomanem reservar primer una Benvinguda a les Activitats Dirigides per parlar de les classes més adequades pel seu grup d’edat. Addicionalment, oferim algunes Activitats Dirigides on poden assistir nens de 12 anys en endavant. Pots consultar els horaris al club, a la web o a l’aplicació.

14. Els socis tenen l’opció de pagar amb targeta de crèdit al moment de la reserva o de fer-ho a través del compte bancari. Només es retornaran els diners de les activitats amb cost addicional si es notifica la cancel·lació amb menys de 24 hores d’antelació sobre l’hora d’inici o sobre la primera sessió d’un curs.

P. ¿Per què no em retornen els diners si ja he començat la classe o el curs?

R. Els cursos tenen places limitades. Una vegada que ha començat la classe o el curs no podem tornar a oferir la plaça a un altre soci. És necessari el compromís dels socis que s’inscriuen per garantir que les classes es puguin realitzar segons el que s’ha previst.

P. ¿Quina és la diferència entre una classe i un curs?

R. Una classe és una sessió puntual i un curs consisteix en una sèrie de sessions.

P. ¿Què passa si no puc assistir per raons alienes a la meva voluntat?

R. Si ens ho comuniques al menys 24 hores abans de l’inici d’una classe o de la primera sessió d’un curs, tens dret a la devolució. Si ho fas amb menys de 24 hores, no hi ha possibilitat que et tornem els diners. Aquesta política ha de ser justa i aplicar-se uniformement. Tot i així, podrem valorar casos especials sempre i quan hi hagi una justificació.

15. Si no s’ocupa una pista amb reserva anticipada, s’aplicarà un càrrec per no assistència. En cas que es cancel·li una reserva amb menys de 24 hores d’antelació, s’aplicarà un càrrec per cancel·lar fora de termini sempre i quan no es torni a ocupar la pista per una altra reserva.

P. ¿Per què tenim una política de cancel·lació fora de termini?

R. Les classes i les pistes que estan reservades i no s’ocupen són una font de frustració pels socis que no han pogut reservar i jugar, i que després veuen que hi ha pistes o places disponibles. Un dels objectius d’aquesta política és millorar les oportunitats de participació en interès de tots els socis i, reduint el número de cancel·lacions fora de termini, aconseguirem que més socis puguin participar.

P. ¿Per què 24 hores d’antelació?

R. Per a donar temps a un altre soci per què pugui fer una reserva.

P. ¿Quin és l’import del càrrec?

R. L’import del càrrec és de 22,50€ per cada pista reservada.

P. ¿Quin sentit té cancel·lar dins de les 24 hores si m’aplicaran igualment el càrrec per cancel·lar fora de termini?

R. Per què altres socis puguin reservar i, al cas de les pistes, si un altre soci reserva la pista que has cancel·lat, no t’aplicarem la penalització.

P. ¿Com podeu controlar la meva assistència a la pista?

R. Has d’assegurar-te de marcar la teva entrada al club amb el carnet de soci a les portes d’accés. Si no tenim aquest registre d’entrada, constarà com a no assistència.

P. ¿Què passa si jo he fet la reserva i he arribat, però el meu oponent no es presenta?

R. Has de notificar-ho a recepció. Si es torna a reservar la pista no s’aplicarà el càrrec per cancel·lar fora de termini. Si trobes a un altre soci del club que vulgui jugar, comunica a recepció el canvi de nom.

P. ¿I què passa si només falta una persona al meu partit de dobles?

R. Per un partit de dobles, s’aplicarà el càrrec per cancel·lar fora de termini si només han arribat dos jugadors (un d’ells ha de ser el soci que ha fet la reserva). A continuació, hauràs de comunicar-nos que desitges jugar un partit d’individuals o la pista es posarà a disposició d’altres jugadors. Si arriben 3 jugadors, la reserva es pot mantenir com a dobles sense penalització ni càrrecs.

P. ¿Com em notificaran que se m’ha aplicat una penalització?

R. Sempre i quan ens hagis facilitat el teu correu electrònic actual, rebràs un correu per cada cas i, si tens vàries penalitzacions en un període concret de temps, rebràs un altre correu on et notificarem que el teu dret a reserva està en suspensió temporal. Podràs consultar els detalls de les teves penalitzacions al sistema de reserves online de l’Àrea de Socis de David Lloyd.

P. ¿Què passa si el club o l’entrenador cancel·len la classe amb menys de 24 hores d’antelació?

R. El club t’ho comunicarà i no s’aplicarà càrrec de cancel·lació.

P. ¿Si jo sóc la persona que fa la reserva i em presento a la pista però el meu company no, per què rebo jo la penalització quan ha estat el meu company qui no s’ha presentat?

R. Ja que ets qui realitza la reserva, és la teva responsabilitat. Com es poden reservar pistes i afegir jugadors a la reserva, també es podrien afegir jugadors per error i que s’apliquessin cancel·lacions fora de termini sense el coneixement d’altre jugador.

P. ¿Com a persona que realitza la reserva, he de pagar jo la penalització o el company que no s’ha presentat?

R. Tot i que ets tu qui rep la penalització, si ho comuniques a recepció en aquell moment, s’aplicarà el càrrec al jugador o jugadors que no s’han presentat.

P. ¿He rebut una notificació, per quin motiu?

R. Si reps una notificació és perquè has cancel·lat la reserva amb menys de 24 hores d’antelació. Si és perquè no t’has presentat, és possible que no hagis utilitzat el teu carnet per accedir al club abans de l’hora d’inici de la reserva. També podràs rebre una notificació en cas què comprovem que no has assistit a la reserva, encara que hagis accedit al club amb el teu carnet.

P. ¿He rebut una notificació de penalització i tinc dubtes, amb qui parlo?

R. Si tens alguna pregunta, si us plau, posa’t en contacte amb la recepció o envia la teva consulta per correu electrònic a l’atenció del Sports Manager. Pots trobar les dades de contacte a la recepció o bé a la pàgina web. El club respondrà la teva consulta el més aviat possible.

P. ¿Què passa si el sistema de reserves no funciona o si no funciona la porta d’accés al club?

R. Si el sistema de reserva no funciona ens assegurarem que no es registren cancel·lacions fora de termini o no assistències. Si no funciona la porta d’accés, has de registrar la teva entrada a recepció.

16. Tenir tres cancel·lacions fora de termini o no assistències en un període de 90 dies, suposarà la pèrdua del dret de reserva anticipada durant 1 mes.

P. ¿Per què durant un període de 90 dies i no 60 dies, per exemple?

R. El propòsit d’aquesta norma és animar els socis a participar a les activitats que reserven o que cancel·lin amb temps suficient, per permetre altres socis gaudir d’aquestes activitats. Tres vegades en 90 dies és un cop al mes, un termini raonable.

P. ¿Això vol dir que no puc assistir al meu curs si he perdut el meu dret a fer una reserva anticipada?

R. Pots assistir a qualsevol curs que hagis reservat.

P. ¿Què passa si la cancel·lació no ha sigut per culpa meva?

R. Com a persona que ha fet la reserva, te n’has de responsabilitzar. De totes maneres, la norma estableix tres cancel·lacions fora de termini abans que suspenguem el teu dret a reservar per avançat.

R. Vol dir això que no podré jugar al tennis o al pàdel durant un mes?

R. No. Vol dir que no podràs fer reserves anticipades. Pots ser jugador addicional o pots apuntar-te a cursos i classes.

P. ¿Què passa si es tracta d’un campionat de tennis i no conec el meu oponent?

R. En aquest cas no s’aplica la penalització per cancel·lació. Si us plau, assegura’t d’informar a la recepció si el teu oponent del campionat no es presenta. El càrrec se li farà al teu oponent.

P. ¿No tinc possibilitat de compartir la responsabilitat de la reserva perquè soc l’únic soci que pot realitzar-la a les 8 del matí. Per què m’hauria d’arriscar sempre a cancel·lar fora de termini?

R. Si jugues normalment amb les mateixes persones hauries de demanar que es comprometin a assistir. Si se suspenen els teus drets de reserva anticipada, encara pots jugar si realitza la reserva un altre jugador del teu grup.

17. Si arribes tard a una classe programada, l’instructor es reserva el dret de no permetre’t l’entrada per garantir la teva seguretat i per què un altre soci pugui aprofitar la sessió completa.

P. ¿Per què no puc incorporar-me a la classe si arribo tard i hi ha places disponibles?

R. Hi ha certes classes on, degut a les característiques de l’activitat, no seria segur que hi participessis si arribes tard. Per garantir la seguretat dels nostres socis, no podem permetre’t participar si l’instructor considera que podria representar un risc de salut i seguretat.

P. ¿He arribat uns minuts tard, una persona ha ocupat la meva plaça i no n’hi ha més disponibles. Per què no tinc prioritat?

R. Si arribes a l’hora o abans de l’hora programada per l’inici de la sessió, tindràs prioritat sobre qualsevol soci que no hagi reservat. Si no ho fas, podem oferir la teva plaça a un altre soci que estigui esperant.

18. Si una pista de tennis o pàdel continua buida després de 10 minuts de l’hora d’inici de reserva, la pista es pot posar a disposició d’altres socis.

P. ¿Per què 10 minuts? Què passa si, per exemple, arribo 12 minuts tard?

R. Sabem que en algunes ocasions el socis arribaran tard. La política actual és de 10 minuts d’espera. Necessitem aplicar aquesta norma estrictament per assegurar-nos que no perdem temps de joc que podria posar-se a disposició d’altres socis.

P. ¿A qui se li donarà la pista? Què passa si ningú la ocupa després de 10 minuts?

R. Es permetrà que la reservin altres socis. Si la pista no s’ha ocupat per altres socis, el soci original pot tornar a reservar-la, però s’aplicarà igualment el càrrec per cancel·lació fora de termini.

P. ¿He vist que hi ha una pista lliure i m’agradaria utilitzar-la. Què hauria de fer?

R. Has de preguntar a recepció, on comprovaran si la persona que la ha reservada porta més de 10 minuts de retràs. Si es així, poden esborrar les dades originals i, al seu lloc, fer la reserva al teu nom.

19. Els convidats dels socis poden participar a classes si hi ha places a l’inici de la sessió. El convidat haurà de fer servir una invitació per poder accedir al club. Els convidats poden incloure’s com a jugadors addicionals en una reserva de pista.

P. ¿Quina és la diferència entre una invitació esportiva i una social?

R. Amb una invitació esportiva es poden utilitzar totes les instal·lacions del club, mentre que amb una invitació social només tindràs accés a les zones socials.

P. ¿Com puc aconseguir una invitació?

R. Has de comunicar-ho a la recepció, on se t’informarà de la política d’invitacions.

P. ¿Puc garantir que el meu convidat tindrà una plaça disponible?

R. No. Els socis tenen prioritat, per tant no garantim que el convidat hi pugui participar. Si hi ha places disponibles, estarem encantats que participi.

P. ¿Per tennis i/o pàdel, necessito facilitar el nom del meu convidat al moment de fer la reserva?

R. Al moment de fer la reserva no serà necessari, necessitem un nom i, preferiblement, un correu electrònic abans de l’hora d’inici de la reserva. Per completar aquesta dada online pots fer click a “Altres jugadors”.

P. ¿El meu convidat no podrà passar amb el carnet de soci per accedir al club perquè no en té. Rebré una penalització per no assistència?

R. No. No rebràs penalitzacions per reserves amb convidats com a jugadors addicionals. Per aquest motiu, et demanem el nom complet ni el correu electrònic per relacionar-lo amb tu. De totes maneres, rebràs una penalització si tu o el teu convidat no us presenteu o si cancel·leu una pista amb menys de 24 hores d’antelació.

P. ¿Per evitar penalitzacions, per què no afegeixo a l’hora de fer la reserva convidats en lloc de jugadors addicionals?

R. L’equip del club creua cada dia les dades dels convidats que han accedit al club i les reserves amb convidats que hi ha al sistema, i pot fer un càrrec per cancel·lar fora de termini o per no assistència si la reserva és fraudulenta.

20. Els clubs es reserven el dret de reservar pistes anticipadament i de restringir les reserves realitzades per socis menors de 14 anys.

P. ¿Per quin motiu el club es reserva pistes?

R. Per classes, equips, escoles, manteniment, activitats i campionats de tennis o pàdel o esdeveniments socials.

P. ¿Per quin motiu i a quina hora es limita la reserva als menors?

R. Volem que els socis menors de 14 anys juguin al tenis o al pàdel amb regularitat, tot i així, és possible que durant les hores punta, els clubs necessitin donar prioritat als socis adults. Si hi ha restriccions, estaran determinades pel club, es mantindran al mínim i la informació estarà disponible a la recepció.

21. Els clubs poden assignar pistes presencials. Per jugar a una pista presencial, ha de comunicar el seu interès a la recepció 15 minuts abans de l’inici de la sessió.

P. ¿Com sé si el meu club té una pista presencial?

R. Pregunta a la recepció.

P. ¿Per què els clubs disposen d’una pista presencial en lloc de posar-la a disposició dels socis que la vulguin reservar anticipadament?

R. Per què els socis que no hagin pogut organitzar el seu partit per avançat tinguin oportunitat de jugar.

22. Si trobem un soci Fitness jugant al tennis o al pàdel a una pista, se suspendrà durant un mes el dret de reserva anticipada de totes les persones al mateix compte que el soci penalitzat.

P. ¿Què passa si es reincideix en aquest comportament?

R. Hi ha la possibilitat que es procedeixi a l’expulsió del soci.

23. Si no assisteix a una classe que havia reservat o cancel·la una classe que finalment s'omple i cap altre soci reserva la seva plaça, apareixerà una notificació de "no aparició" o "cancel·lació".

P. ¿Per què tenim política de cancel·lació?

R. Les classes amb totes les places reservades amb antelació on, finalment, sobren espais perquè alguns socis no s'hi presenten constitueixen una situació injusta per aquells socis que s'havien quedat sense plaça. Un dels objectius de la nostra política és garantir que tots els socis tenen oportunitats de participar a les classes. Volem promoure que els nostres socis cancel·lin tant aviat com els sigui possible, alhora que no els penalitzem quan la seva plaça s'acaba reutilizant per un altre soci. D'aquesta manera, si una hora abans ja sap que no podrà assistir, té un incentiu per cancel·lar: és possible que un altre soci estigui esperant per aconseguir la seva plaça.

P. ¿Quin és l'últim moment en què puc cancel·lar sense risc de rebre una notificació de cancel·lació?

R. Ara ja no hi ha límit de temps. Per a moltes classes que no s'arriben a omplir, pot cancel·lar en qualsevol moment sense cap conseqüència. Les classes que estan més plenes també pot cancel·lar-les en qualsevol moment i només rebrà la notificació de cancel·lació si la seva plaça acaba no aprofitant-se. Així doncs, com més aviat cancel·li, més socis podrem notificar i més possibilitats hi haurà que la seva plaça es torni a reservar.

P. ¿Per què les notificacions de cancel·lació només s'apliquen a les classes plenes?

R. Si una classe no s'omple, seguiran havent-hi places perquè altres socis les reservin i, per tant, no tindrà cap afectació que algú en cancel·li una. No volem penalitzar ningú innecessàriament, de manera que només enviarem una notificació de cancel·lació si, com a resultat, un altre soci ha perdut l'oportunitat de reservar la plaça. Això vol dir que només aplicarem notificacions de cancel·lació a classes que assoleixin l’ocupació màxima.

P. ¿Com se sap quina de les places cancel·lades s'ha tornat a reservar?

R. Si 2 persones cancel·len una classe que estava plena i només es torna a reservar una de les places, només aplicarem la notificació de cancel·lació al soci que hagi cancel·lat més tard. D'aquesta manera, incentivem la cancel·lació anticipada en cas que els socis ja no puguin assistir.

P. ¿La meva classe mai està plena. Per què hauria de reservar?

R. Reservar garanteix una plaça assegurada, i ens permet poder comunicar als socis qualsevol canvi que afecti la seva classe. Des de la nostra perspectiva, ens permet planificar la sessió si sabem l'ocupació amb antelació i, en termes més generals, les dades de reserva ens ajuden a programar els horaris amb més eficàcia.

P. ¿Els "no aparicions" també s'apliquen a classes que no s'han omplert?

R. Sí, volem promoure un comportament respectuós amb els altres socis, de manera que sempre aplicarem una no aparició si no assisteix i no cancel·la abans, independentment de les places buides que hi hagi a la classe. Els nostres instructors planifiquen les sessions basant-se en les places que s'han reservat i, a més, nosaltres també ens basem en les dades de reserva exactes per programar el nostre horari amb més eficàcia.

P. ¿Puc rebre una notificació de cancel·lació encara que cancel·li 8 dies abans de la classe?

R. Teòricament sí, però és molt poc probable que una classe tan demandada no es torni a reservar quan es cancel·la amb tanta antelació. Les classes tan populars tenen molts socis subscrits a les seves alertes. Quant abans es cancel·li, més possibilitats hi ha que es torni a reservar la plaça.

P. ¿Per què haig de cancel·lar si ja sé que la classe està plena i que, per tant, corro el risc de rebre una notificació de cancel·lació igualment?

R. Com més aviat cancel·li, més possibilitats hi ha que un altre soci pugui tornar a reservar la plaça. Notifiquem de seguida els altres socis quan una plaça ha quedat disponible a través de la funció "Avisar-me" de l'aplicació mòbil. Això només funcionarà si els socis cancel·len tan aviat com saben que no podran assistir, de manera que si sap que no pot assistir a una classe, cancel·li el més aviat possible per permetre els altres socis de tornar a reservar la plaça.

P. ¿Com sabreu si he arribat o assistit a una classe?

R. S'ha d'enrecordar d'utilitzar la seva targeta de soci als torniquets d'entrada a recepció. Això és molt important, ja que, si no ens apareix la seva entrada, la classe li contarà com a "no aparició". També és important que utilitzi la targeta de soci correcta. Els nostres instructors també prenen nota de les reserves, pel que els socis que apareguin a la llista i que no assistent també els serà atorgat una "no aparició".

P. ¿Si un soci cancel·la, com s'informa els altres socis que hi ha places disponibles?

R. Quan una classe està plena, els socis poden escollir rebre'n alertes, activant la funció "Avisar-me" a l'aplicació mòbil per a cada classe individual. Aquests socis rebran una notificació push quan hi ha una plaça disponible per ordre de quan s'hagi activat l'alerta. Per tant, el soci que apareix a la part superior de la llista serà el primer que hagi activat la funció "Avisar-me", i rebrà la notificació abans que qualsevol altre, després vindrà el següent soci i així successivament en intervals de 2/3 minuts. Així doncs, la persona al principi de la llista té més probabilitats de poder reservar una nova plaça que la que ocupa la quarta posició, i s'evita la situació en què s'alerta als quatre socis de la llista i tres dels quals la desaprofiten.

P. ¿Per què no pot reservar la plaça automàticament en el meu nom?

R. Volem assegurar-nos de reduir al mínim el nombre de "no aparicions" en benefici de tots els socis. Per tant, necessitem que confirmi que desitja assistir reservant la nova plaça disponible quan hagi rebut l'alerta. Aquesta alerta és possible que arribi només uns minuts abans de l'inici de la classe i, si la reserva es fes automàticament, és possible que ja hagués fet altres plans i, per tant, que acabés esdevinguent una "no aparició".

P. ¿Com em notificaran que he rebut una notificació de cancel·lació o no aparició?

R. En cas que hagi suministrat la seva adreça de correu electrònic, rebrà un correu en cada un dels casos. Podrà veure la quantitat i els detalls de les cancel·lacions i els no aparicions a través del sistema de reserves en línia des de l’Àrea de soci de David Lloyd. També li enviarem una notificació push o emergent a través de l'aplicació mòbil.

P. ¿He rebut una "notificació de cancel·lació/no aparició". Què ha passat?

R. Si ha rebut una notificació de cancel·lació és perquè ha degut cancel·lar la seva reserva per una classe que està plena i la seva plaça no l'ha reservada cap altre soci. En cas d'una notificació de no aparició, és possible que no hagi passat la seva targeta de soci per entrar, o n'hagi utilitzat una d'incorrecta. També és possible que haguem detectat que, tot i entrar al club a temps, no ha participat en la sessió que havia reservat.

P. ¿He rebut una notificació de "cancel·lació/no aparició" i tinc un dubte: amb qui em poso en contacte?

R. Si té algun dubte, si us plau, posi's en contacte amb la recepció o enviï el seu dubte a través de correu electrònic a l'atenció del Fitness Manager. Informi's a la recepció o al lloc web per obtenir els detalls de contacte específics del club. El club respondrà la seva sol·licitud en un termini de 48 hores.